Svarar

Hur svarar du i hemtelefonen? Beror på vem som ringer, ringer nån jag inte vet så blir de "hej det är linda"
Hur svarar du i mobiltelefonen? Samma där som ovan
Ringer det mycket till dig? Ibland mycket ibland inget alls
Ringer du mycket? Nja sådär
Vem ringde du senast? Mammi
Hur mycket pengar har du? Har sparat nu så har endel..
Senast kramat och när? Robert, när han kom hem från jobbet imorse
Antal timmar sömn inatt? Typ 9 eller mer..
Sov du ensam? Nej
Vem sov du hos senast? Robert
Vem sov hos dig senast? Robert
Vem vet mest om dig? Robert kanske?
Vem vet du mest om? Robert kanske?
Vad ser du fram emot? Stockholm i november, Åka skidor i januari. Finns säkert mer!
Vad vill du ha just nu? Ett par jeans från g-star raw..ÅÅÅÅHH jag vill haa
Vem hånar du? Nobody?
Vem längtar du mest efter? Vet ikke
Vem vill du helst slippa? Kommer inte på nån just nu..
Vem stör du dig på? Don't know
Vem vill du sova bredvid inatt? My love, Robbelibobban :P
Vilken buss åker du oftast? Antingen 1:an till skultorp eller 4:an till östermalm
Vilken årstid är det nu? Höst
Anser du dig själv snygg? Ibland, Ibland inte
Har du varit kär? Javisst!
Är du kär nu? Jaaaa
Är du en bra partner? Självklart!
Har någon varit otrogen mot dig? Nää, det tror jag inte!
Har någon varit otrogen mot någon, med dig? Ingen aning
Har du varit otrogen? Nepp, skulle aldrig vara..
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Jag raggar inte eftersom jag har en underbar pojkvän.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Jaaaa :P haha
Vad åt du senast? Banan, Clementin och Ananas/passion keso mmmh.
Är du polare med grannarna? NÄ!
Har du varit på ett party? Såklart
Har du varit utomlands? Jarå
Var är dina syskon just nu? I skolan hoppas jag ;)
Vilken tid gick du upp imorse? Hade ställt klockan på 8.30 men gick inte upp för en 9.30 :P haha
Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov
Vad är det första du gör på morgonen? Går upp ur sängen, går på toa, tvättar mig, äter frukost osv osv..
Vad ska du göra efter det här? Försöka väcka Robert så vi kan åka till Jysk och shoppa :P hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0