Tandläkaren

Hade tid vid 8.20 så jag gick upp vid 7 eftersom jag var pigg, skönt de! men de blev jäkligt stressigt ändå så jag hann ändå inte äta frukost och självklart så fick jag såndär lack på tänderna så jag inte kan äta på över 1 timme, jävla skit jag som är så hungrig! :P
Ska jobba lite idag, 5 timmar, de blir bra! Sen På söndag ska jag lämna in min lönelapp i skara så får jag ut lite pengar där också! blir lagom gött till sthlm sedan ;)
Ska boka in mig på lite mera tider på poolen nu så jag kommer igång och även få till så jag kan jobba påflera avdelningar i huset :D
jaja måste fixa musiken nu till skara

ha de bra


Kommentarer
Postat av: lina strandberg

Jag tycker du får uppdatera bloggar mera!

2007-11-04 @ 10:48:39
URL: http://liiiinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0