Tisdag den 16 oktober

Igår var det den 15/10 alltså 23 mån med pälskling<3 och nu är det bara 1 månad kvar sen åker han och jag till stockholm och gottar oss :) iih jag längtar det ska bli så roligt!
Förut ringde hon från ungdomspraktiken, jag får troligtvis en praktik på ett dagis, hm minns inte vilket nu men, hon skulle höra av sig imorn. Det var ju inte helt säkert men dom kunde svara ja eller nej imorgon då! Hoppas! så jag får något att göra nu iaf! Jag börjar få lite smått panik. En sak är säker iaf nästa år är det jag som ska plugga. Finns det platser och att jag kommer in blir de vuxenutbildning, undersköterska då! Men sen säger så många att nej men gå inte undersköterska plugga sjuksköterska direkt! Du kommer ångar dig när du läst klart och vilja bli de ist och då måste du läsa tre år till! Aja vi får se men just nu drar de mot undersköterska..Vi får se jag kanske har helt andra planer nästa år..men en sak som är säker är ju att jag måste plugga för att få ett bra jobb..Man skulle gjort som sofia gått omvårdnadsprogrammet då hade man vart utbildad undersköterska nu ju :P

Ska kolla lite på tv nu och bara slappa sen ska jag till skara idag som vanligt 16.00-19.00

image103

Kommentarer
Postat av: Sofia

ja, man skulle gjort som mig:D hihi. Kan du ses på tors? jag o lina prata om det nämigen.

2007-10-16 @ 13:07:26
URL: http://dearsofia.blogg.se
Postat av: lina strandberg

Hoppas du får på dagis då! Vore ju bra! hoppas du kan ses på tors :D

2007-10-16 @ 22:48:48
URL: http://liiiinas.blogg.se
Postat av: Sofia

vad FAN GÖR DU INNE PÅ BLOGG OCH INTE PÅ MSN MÄNNSKA ;)

2007-10-16 @ 23:25:28
URL: http://dearsofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0