Vilken mysig kväll det skulle bli..

Är du ledsen är jag det också!
Jag kände känslan jag också de blev så nära..


Nu ska vi snart äta snart mm ska bli så gotti, pappa lagar inbakad kycklingfile med paprika och creme fraishe till pommes frites ;) mums säger jag då!
Har hunnit pärla lite idag, gjorde ett halsband, ett armband och ett par matchande örhhängen dåra:) shiiiit snyggt!

Älskling du är mitt allt!
Om du försvinner från mig, försvinner allt som är värt att leva för. Du lyser upp hela mitt liv. Jag tänker ibland på hur de var innan vi träffades, Jag kan inte förstå att jag överlevde, du kom i rätt tid.
Honey, Always you and me <3

Nu ska jag gå och gosa med mitt murmeldjur innan jag ska käka (alltså min kanin) :P hehe


Kommentarer
Postat av: Ledsen syster

Robert & Linda
det är så det alltid ska vara <3

2007-10-06 @ 13:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0