Vilken start på dagen :S

Gick upp precis som vanligt imorse vid 06.50 och cyklade till praktiken vid tio över 7. Mådde bra, inget konstigt. Kom till dagiset vid halv 8 och ställde mig vid en bänk för att prata med hon som jobbade där lite, det hade inte kommit några barn ännu. Plötsligt kände jag hur jag blev helt svettig och allt började svarta för ögonen sådär som det kan känns när man reser sig för fort upp i sängen tillexempel. Tänkte att jag skulle sätta mig på stolen en bit därifrån så de skulle gå över men de gjorde inte de :S jag måste ha svimmat eller så för jag kollade upp och såg att jag satt på golvet, då mådde jag jätte illa och hade en enorm huvudvärk.. Jag fick då ringa till pappa som kom och hämtade mig för att sedan åka in till akuten och kolla vad de skulle kunnat vart, dom visste inte riktigt, självklart hade de kunnat vart att jag bara svimmade men de kunde vart nåt annat också var mamma orolig för eftersom jag har vart sjuk innan..

Har fortfarande jätte ont i huvudet.. Undra vad det kunde vart...Ska till sjukhuset på torsdag på besök så jag får prata med läkaren då så får vi se..Idag har det iaf blivit en ordentlig vilodag.

Nu mår jag bätte och ska snart och kolla lite på när malin spelar fotboll :)

Vad fan är det med dig eller? Jag bara undrar fy fan.. Vad i helvete gör jag för fel, INTE ETT SKIT!
I söndags frågade du mig om vi skulle ha myskväll, okej okej jag svarade inte ja direkt med du såg ju att jag blev glad och ville de. När vi sedan går ut och går börjar du klaga om hur jobbigt de är och att du inte ville gå men jag hade tvungat dig bla bla bla sen ringer robin dig och frågar om ni kan ses vad fan svarar du då? JO jaa men självklart kan vi de! URSÄKTA MIG??? Du hade lovat mig myskväll, du hade frågat mig! ååååååååååååååååååååååå

Samma sak så pratade vi om lager 157 och att du skulle åka dit på fredag och ville att jag skulle följa med, då sa jag att jag skulle ta ledigt från praktiken och du bara nej men du behöver inte ta ledigt hela dagen då utan vi kan åka vid två! okej bra tänkte jag. Sen idag pratade vi om de igen då sa du att du skulle åka med robin :S VA FAAAAN?!?!?!?! Sen sa du att de blev försent att åka vid 2? ursäkta igen, är du störd eller? Din ide och du lovar nån annan...Börjar bli jävligt trött på det där alltså! Jag blir ledsen och du blir sur för att jag blir de,konstigt säger jag bara, jävligt konstligt att jag blir de,

Sorry var bara tvungen att få ur mig allt! (långt inlägg idag) :P hehe


Kommentarer
Postat av: lina strandberg

men gud älskling! mår du inte bra alltså? När ska du tillbaka till praktiken? och det där andra som du skrev om. vad jobbigt att det är så, om ni bestämmer och sen ändrar han :/ vi måste ses!!

2007-10-24 @ 10:36:22
URL: http://liiiinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0