Drömmar

Ja herregud vilken sjuk dröm jag hade i natt :P haha Undra vart allt kommer ifrån hur kommer man på att drömma om sånt dumt! Jaja snart ska jag till skara och träna mina åkare lite :) Jätte skoj är de verkligen!
Har sökt jobb idag också! Det känns bra :) Skulle vara väldigt roligt om man kunde få ett sånt jobb. Var och lämnade CV idag sen skulle man skicka in ansökan på brev så de ska jag lägga på brevlådan nu när jag kommer upp till stan. Sen imorn ska jag till vakansförmedlingen. Men ikväll när jag kommer hem från skara vid halv 7 ska jag nog träffa sofia en sväng! Alltid lika trevligt. När jag kommer hem från henne senare på kvällen ska jag kolla på twin peaks avsnitt 6 Cooper's dreams! hihi såå bra.

Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: lina

va har du sökt för arbeten?

2007-09-18 @ 23:21:43
URL: http://liiiinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0