Idag är det fredag igen!

Vaknade ganska tidigt idag och de är bra så man inte sover bort hela långa dagen :P
Nu väntar jag på att mamma ska ringa så ska vi kanske gå på stan lite!
Idag blir de myskväll och resten av helgen blir de också att bara vara hemma och ta de lungt!
Har skrivit upp mig på jobb nu också hela helgen, så man får hoppas någon ringer och säga att man får hoppa in :) de vore kul!
Hoppas innerligt på att även få svar från änglar och stjärnor! Det vore väldigt kul :)

Igår när jag pratade i telefon med mamma så ringer det på dörren så jag ber robert gå och öppna men tydligen var de någon viss person som höll för titthålet ;) haha typiskt sofia! hihi

Menmen nu ska jag gå och fixa iordning mig lite så jag är färdig när mamma ringer

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja ska också söka dit :P

2007-09-21 @ 18:36:33
URL: http://liiiinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0