Idag lördag

Vaknade hyfsat tidigt så jag och Robert åkte och kikade lite på nån skyttetävling men jag fattade nada :P så vi åkte till stan istället..Där jag träffade sofia med hennes vän. Så nu då? Jo sitter här helt ensam nu..Robert jobbar över så han började sex nu på kvällen och jobbar till sex imorgon bitti! Jobbigt kan jag tänka mig men grymt med mycket bra pengar :D
By the way, jag ska nog ringa på den där 1:an på billingen så jag och robert kan gå dit och kika hur de ser ut! Inte så att vi hundra ska flytta men mer se hur den planlösningen ser ut och sådär med sovalkoven osv!
Men jag lovar direkt när jag skaffar mig ett jobb då ska jag flytta och Robert jaa han tar jag med mig ;)
Nu ska jag kolla klart på matchen sverige danmark liksom..See ya!

image142 Den bästa som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0