Nej men inte igen :P

Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: På riktigt bra humör :)

Favoritgodis: Allt godis är gott haha

Är det nåt du absolut inte äter: Nje ja kanske något annars äter jag det mesta

Kläder just nu: mina gosiga hellokitty mjukisar och tillhörande mjukis ljuvtröja

Musik just nu: Lite new music jag laddar ner, men just nu
Gwen Stefani - 4 in the morning

Vad sa du senast: Hej då älskling (Bubben skulle ju till jobbet)

Favorit-hangout: Utomlands

Vinterplaner: Skulle väl vara vecka 4 då bo i stuga med älskling, Robin, Emma, Koffe och Johanna :) åka lite skidor! Sen ska jag och älsklingen till sthlm kanske och bo på hotell, vi firar 2 år i november :) så de blir nog mysigt!

Är du bra på matte: haha jag bra? IM SUCK! Helt ärligt alltså

Fisk eller badkruka: Lite både och

Saft eller alkohol: Både och faktiskt

Hur många kuddar sover du med: Två eller tre lätt! (en under huvudet, en framför)

Favoritväder: SOMMAR SOMMAR SOMMAR OCH SOL

Om du var fast på en öde ö, vilka tre saker skulle du ha med: Min älskling, vatten, gummibåt kanske ;)

Spelar du nåt instrument: Nepp och har aldrig gjort de heller, inte mer än på musiken i skolan

Morgon- eller nattmänniska: Förr var jag mer morgonmänniskor, numera natt skulle jag säga

Sparare eller slösare: Sparare och slösare :P

Tror på liv på andra planeter: Ingen aning, kanske de kanske. Men finns de så är de ju lite creepy jöö..

Kommer du ihåg din första kärlek: Absolut

Älskar du henne/honom fortfarande: NejNej! Kompisar bara :)

Har du några homosexuella vänner: Hmmmm nje

Tror du på mirakel: A de gör jag nog

Ser du på kärleken som ett misstag: Närå!

Hur många barn vill du ha/har du?: Typ 1-2 st

Bio eller promenad: Hmm Bio är ju mysigt men promenad är också mysigt, svårt val ;D

Är du kittlig: Haha frågan skulle egentligen vara vart är du inte kittlig, ja så nu vet ni, jag är kittlig som bara attan!

Snarkar du? NÄHÄ!

Stjärntecken? Vädur

Rädd för insekter? Ibland, Ibland inte :P Beror på hur närgångna dom är mig, håller dom sig på ett vettigt avstånd är de lungt!

Äckligaste insekten: Kommer inte på nån på rakarm såhär

Största svaghet: Skulle kanske vara kittligheten, och kanske att jag är förbannat envis, haha fråga robert ;)

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Osynlighet kanske (om de nu är en superkraft de vet jag ju inte)

Chips, morötter eller godis? ALLT ALLT!

Pizza eller hamburgare? Ja alltså jag tål ju inte pizza så jag får säga hamburgare, men pizza är guld värt annars alltså ;)

Har du nån flickvän/pojkvän? Ja min älsklings robert

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Absolut, tatto kommer jag absolut göra!

Stökigt eller välstädat? Städat, pedant jävel är jag ;) haha

Gungar du på stolen? Ibland

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Alltså jag vet ej om jag skulle våga men de vore ju rätt cooolt!

Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster hmmm tror jag haha

Hur många syskon har du? En lillasyster

Vad är du mest rädd för? Nära och kära ska dö..Det är nog största rädslan iaf sen finns de ju mera..

Saltar du på maten? Ibland, Ibland inte

Gillar du att sjunga? Jaaa de är kul, men jag är tondöv totalt!

Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Idrottsprogrammet, varför jag gick de? vettefan, för att jag brann för konståkningen när jag började gymnasiet, men de slutade med att sista året slutade jag sporten :P

Anser du att du är stark? Superstark :P haha ironi

Brukar du sola? Så fort solen tittar fram ;)

Vad gör du om du får hicka? Inbillar mig själv att jag vinner 1 miljon om jag hickar igen, haha slutar alltid med att jag inte hickar (smartskalle va?) haha

Har du komplex och för vad? Jo faktiskt så har jag de..massa grejjer orkar inte ta upp här!

Röker du? Feströker

Snusar du? Uuuuh nejnej, har provat och gör aldig om de.. Uääck

Använder du knark? Aldrig provat, Tänker aldrig prova, ALDRIG!

Kaffe, te eller inget? Te är gotti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0