Rolig lördagkväll

Igår var jag och lina och jenny här hemma hos mig och förfestade lite :) bara vi tre, de va skit skoj! haha. Dum som jag är så glömde jag ta massa kort, har bara några men tur så har både jenny och lina tagit massa :D
Nu ska jag snart försöka få upp min slöfock till pojkvän som satt hemma hos robin och spelade data från 02.00 på natten till typ 5 i morse, knäppis. Usch han kommer bli sån där datanörd och börja lana och sånt dära när hans nya dator kommer...haha men ännu en andledning till att ge mig en lite kattunge jag kan åtminstonde sällskapa med när han är borta hela dygnen..
Idag ska jag äta en massa godis och mm kanske ostbågar med, de  blev jag sugen på! och sen kolla på film, hehe idag blir de bakisdag och massa flöt! ha de bra alla. pöss och kram!

image162

Kommentarer
Postat av: lina

bästa kvällen alltså, var längesen dte var så kul =) <3

2007-10-01 @ 11:23:52
URL: http://liiiinas.blogg.e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0