Äntligen fredag

Har haft lektion idag 8-11.30 sen hade jag lite mittbedömningssamtal med min lärare i två kurser, vård o omsorg och etik. Det gick bra bra :) Sen träffade jag mamma och riitta på stan så jag köpte mig lite badkulor som luktar jätte gott, typ vanilj, kokos, persika, jordgubb osv :) sen köpte jag även en peelingkräm, så ikväll blir det lyxspa här hemma ;) Sen gick vi och handlade på willys, så jag fick en kasse mat av mamma :) tack <3 Nu ska jag snart laga lite mat, det blir tacopaj idag, mamma kommer nog hit snart en sväng också, det är bra de så får jag lite sällskap. Robert kommer nämligen inte hem för en 7 ikväll, för han jobbar över..

Nu ska jag se om köttfärsen har tinat så jag kan börja för jag är så himla hungrig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0