Då kan man glömma den!

Var på skövdebostäder förut och den som låg först på den här tvåan nu som vi kollat på hade tackat ja.. så då kan vi glömma den då.. Ta nya tag och leta vidare :)  Klart de var tråkigt iaf nu när man kände att man faktiskt hade ändrat sig och skulle sikta in sig på att tacka ja..Men jag tror vi har gjort eller rättare jag har gjort som sofia och tobbe lite, man planerar för mycket och det är då man blir så besviken..

Men vi har ju inte bråttom utan vi ska fortsätta leta i lungnan ro efter en lägenhet som passar oss bra :)

hepp nu ska jag kolla på repriser från myggan ;) hehe

föresten är jag helt ensam ikväll :( Sällskap nån? HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0