Fredag 11/4

Har haft lite redovisning idag om islam i etiken. Gick bra förutom att jag tappade bort orden lite, men det ordnade sig snabbt :P Gött att ha det gjort nu! Nu kan jag koncentrera mig på helgen : FEEEEEST!

Robert hämta mig vid halv 11 på skolan så åkte vi till stan och jag köpte en jättefin skjort/blus t-shirt hallonröd var den också! Robert köpte ett par par skitsnygga fin byxor, mörkgråa och en vanlig v-ringad vit t-shirt och hängslen..Sen gick vi till systemet och skulle köpa lite stuff så vi kan blanda drinkar på lördag..mmm tänkte jag skulle göra mig en frozen strawberry dauqiri, hoppas robin kan hjälpa mig hehe!

Hepp nu ska jag sitta här en stund och ladda ner lite musik och ladda upp bilderna från onsdagen. Sen vid tre tiden ska vi hem och fika hos roberts mamma och Ove.

Igår fick jag hem brev från skövdebostader ett erbjudande om en lägenhet på trängen, och jag låg 2:a, det är ju inte så dumt! Samtidigt som jag väntar på att den i stan, att vi ska ligga bättre till där, så man kan få erbjudande där, kruxet är bara att man bara kan ha ett erbjudande i taget. Så de är lite problematiskt! Men vi har till 17 april att kolla på trängen, och samtidigt får man hålla koll på om man sjunker och lägger sig bättre till på den i stan! Den vore inte helt fel att få alltså! inte så dyr heller för att ligga där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0