Härlig dag

Har verkligen vart en skön dag idag! Jätte skönt ute, gick i bara tröja..såå gött!!

Pappa har fixat min cykel nu också..så nu kan jag börja cykla till jobbet/skolan och så. Lite bättre än att ta bussen, jag känner mig så himla lat då ;)

Har vart med Robert och köpt massa god frukt nu, ska göra lite fruktsallad idag (istället för godis) Nyttiga ;) ska även göra lite ansiktsmask och så sen..
Men nu ska jag bränna en skiva till mammi, pappi, riitta och markku som ska till tyskland nästa helg, en massa go gamla låtar på där, hoppas den duger..

föresten ni kanske undrar hur jag och robert kunde vart och handlat reda..jo egentligen så slutar ju robert inte för en jaa nu kl 6 i floby och skulle vart hemma vid 7 men maskinen krånglade så några mekaniker fick grejja med den och då konstaterade dom att den inte skulle va fixad tills ikväll så han fick åka hem ;) lite gött jobb..så han sitter nu här med fullt betalt och surfar på youtube HAHA...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0