Härligt väder

Idag igen :) Inte dumt alls!

Har haft lite etik idag bara och när lektionen snart skulle sluta så säger läraren jaa linda jag skulle vilja prata med dig lite efter lektionen vaaa tänkte jag :S Så det var jag och en annan som fick stanna kvar..Så vi var uttagna av henne att bli intervjuvade av skolverket som skulle komma till skolan den 6 maj..Så vi skulle prata gott om skolan, men shet herregud.. Varför just jag. Jag är verkligen inte rätt person men men smällar man får ta..Tur att jag inte är ensam iaf..Och en sak säger jag bara att jag tänker då inte prata mkt , svar på tal helt enkelt :P HAHA.

Ne ska snart upp till stan en sväng, skövdebostäder närmare bestämt ska fråga om man kanske kan få en kopia av besiktningsprotokollet, hoppas så vi kan kika på de jag och robert :)

Ha en bra dag och helg alla..


image445

FIN FINT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0