Hemma från Gbg

Kom precis hem från göteborg. Undersökningen gick bra, lite läskig bara men ändå okej :) Sen åkte jag och Robert till Ikea ( Den nyaste ikea i göteborg ) Handlade inte så mkt mer än en liten skål för 19:- och en musmatta för 5 :P hehe men det fanns mycket fint kan jag lova! Efter trippen till ikea tog vi svängen till Allum när vi ändå var påväg hem. Där köpte jag mig ett par "fin byxor" eller a som jag har hört vårens hetaste byxor ;) ett par gråa sådana från gina..Sen blev de ett par trosor från villa. Påvägen ut så tog jag och Robert varsin glass, helt underbart i det här fina vädret också vill jag lova!

En rolig sak som hände på resan var:
Vi hade med oss navigatorn för att kunna hitta vägen dit vi skulle, men de roliga var att den inte var till så mkt hjälp för helt plötsligt säger den

- Håll vänster, sväng sedan höger :S

ja just de ja hur fan skulle de gå när vi låg i filen längst till vänster och skulle svänga höger när det handlade om 2 filer till och hur mycket bilar som helst, ja herregud vad vi skratta :P HA HA

Ne nu ska jag slapp lite framför tv:en


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0