Ja eftersom jag vart dålig på att lägga upp bilder här så gör jag det nu :)

image355
Alla hjärtans dag 14 februari
Bild 1 middag för två
Bild 2 Förrätt med sallad och chilimarinerad kyckling
Bild 3 Varmrätt med lax, tagliateller och spenatsås
Bild 4 Efterrätt
Bild 5 Hallonsmoothie med chokladhjärtan

image356
Branäs 2008
Jag, Robert, Robin, Koffe och Johanna

image359
Fest hos oss i början av februari

Jag, Robert, Lina, Sofia, Jenny, Elisabeth och Robin

image360
Jag och min älskling :P haha

image361

Jennys 20 års fest

image362

Jessicas inflyttningsfest!

image363

Långfredagen + röd torsdag med förfest hos jessica sen bogrens

image364
Niina 5 år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0