Lite nytt!

Nya köp:

     
Hallonröd från hm 149:-
Beige från hm 129:-
Mörkblått linne från sisters REA 98:-
Turkos/Vit t-shirt från hm 49:- st
Mörkblå/vit t-shirt från sisters REA 100:-
Turkost från hm armband 39:- ca + halsband 79:- ca

Lite födelsedagspresenter jag fick i onsdags och i lördags

      
Present från Sofia, Lina, Jenny :)
Present från Robin, Koffe, Johanna :)
Present från lillsyrran
Blandade smycken, klocka från robert, örhängena köpte jag till mig själv, armband från sisters 49:- och halsband från hm 49:- ca
Presentkort på hemma butiken 500 kr från farmor och farfar
Pengar från mammi och pappi
En symaskin från mormor och morfar

      

Björnborgtrosor från älsklingen
Fin vas från roberts mamma och ove + niina
Orkide från mamma och pappa och malin
Skor från mamma och pappa jag köpt själv av deras pengar
Fina blommor jag fick från farmor och farfar, sofia och roberts mormor och morfar
Godis från älsklingen

   

Klocka från älsklingen
Godis + burk från mammi och pappi
Några av presenterna samlade

+ lite mer som jag inte har på kort tyvärr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0