Måste göra nåt

Kan ju inte sitta här och bara uggla idag igen..ska nog sätta mig och fortsätta sy lite på det framtida linnet som jag håller på med ;) hoppas det kan bli bra, ett litet prov iaf!

Ska kanske prova lite kaffelavenemang och! HAHAHA eller inte
diskussionen i skolan på vård och omsorg, så vi fick det i läxa (ironi) hoppas jag!


Lite bilder på våran lägenhet också :) Eller ja roberts men typ min för jag bor ju här!
image424
Vardagsrummet

image425
Tavlorna i vardagsrummet jag och robert faktiskt har gjort själva!

image426
Skrivbordsdelen (robert spelar)

image427
Badrummet

image428
Sovrummet

image429
Hallen

image430
Köket

image431
Ljus i köket

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Vad fint det ser ut. Alltid kul att kika in hos andra.
Lite onödigt vetande kanske men jag hade likadant duschdraperi förut.

2008-04-16 @ 13:18:42
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0