Ny vecka och måndag

Happ måndag igen..Alltid jobbigt dom första dagarna i veckan.. Men tisdag är nog allra värsta dagen iaf för mig för då går jag heldag i skolan 8-16 och sen så vet man att det är gör långt tills det blir fredag..

om lördagen lite.. Helt grymt bra kväll! tack alla som var här jag hade skit kul!
Det var däremot inte lika roligt vid tjugo över sex på söndag morgonen..uu ja då mådde man inte bra ;) Men vad är väl de när kvällen innan var grym! Efter några jobbiga timmar så kommer ännu en jobbig syn, det var städningen som då var tvungen att ske, ja ni skulle vart här säger jag bara och sett! I princip hela området vid soffa och tv:en till balkongen där var det KLIBBBBBIGT! jag fastnade ju när man gick där..Men nu är det rent iaf.
Bakismat vid 14 tiden med robert och robin (pizza såklart) Sen var vi uppe hos roberts mamma och ove och lekte lite med niina på lekplatsen, det var konditionspass till max och kommentaren hela tiden var ju självklart från niinas håll
- Robert du och jag jagar linda..  phu jobbigt ;)

Sen köpte jag och robert en stor ostbåge påse och cola och la oss i soffan och kolla på a beautiful mind eller vad den heter..

Ne nu ska jag grejja lite här sen blir det skolan 13-16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0