Om dagen igår :D

Ja som ni läst så fyllde jag år igår :) Alltid lika roligt! Först var det prov i skolan och det kändes som det gick bra, sen hem och då fick jag lite fina presenter av min älskling i form av björnborg trosor som han hade gömt i min garderob, sen fick jag jättegott godis som han hade gömt i kylskåpet och sist men absolut inte minst så fick jag en jätte fin guldklocka som han också hade gömt men under pallen i vardagsrummet :P hehe
Sen kom mamma och vi började dekorera smörgåstårtorna, sen kom malin också. Även sofia kom en sväng och hälsade på, fick jättefina blommor av henne, hon stannade en stund så vi pratade lite, va jätte kul, det var så länge sen vi sågs nu, hon hade ju precis kommit hem från lite varmare breddgrader.. Ja fortsättning på denna dag då..När pappa kom så fick jag börja öppna lite paket, fick en köksvåg, en fin vinkaraff och massa pengar ;) Efter detta så började resten av folket droppa in! Av roberts mamma och ove och niina fick jag en fin vas! Niina hade även ritat en fin teckning till mig. Av mormor och morfar fick jag en symaskin (JIPPI) det har jag pratat om jätte länge, det hade jag aldrig kunnat gissa att jag skulle få :) åh blev så glad, sen fick jag massa tillbehör till de och fick även en till kopp,assiet och kakfat till mig lilla servis samling! Av farmor och farfar fick jag ett presentkort på hemma butiken :):):) Och av mina kusiner, moster och sambo fick jag en fin glas skärbräda + ostkniv och även en fin skål med vindruvor, kex och ost och en liten vinflaska! Just de ja av min syster fick jag ett par fina örhängen och en orkide. Fick även fina blomor av farmor och farfar och av roberts mormor och morfar!

Tror inte jag har glömt nåt nu, är verkligen jätteglad för alla presenter :) tacktacktack

image365
Jag igår!

Bilder på presenterna kommer snart jag lovar, måste bara ta kort på dom först ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0