Pluggande

Jepp idag blev det pluggdag, fan hade ju tänkt vart fri den här veckan, skulle pluggat i helgen men det blev inte så mkt, sen var de mer plugg än vad jag trodde, men nu har jag iaf kommit en bra bit på väg :) Skönt de!
Vaknade vid 10 idag, behövde verkligen sova kändes de som. När älsklingen vaknar sen så ska vi upp till stan och byta en skjorta han fick av mig igår, tyvärr så var den lite liten, dåliga mig på att uppskatta då ;) Men den var så jäkla snygg, hoppas den finns i rätt storlek nu. Sen så ska jag få med robert ut på en inlines tur också tänkte jag. Men men nu måste jag diska sen ska jag laga mat,

pussss

image453
jaa jag vet jag bländar.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0