Sista dagen på helgen

Jepp idag är det söndag. Ska in till stan en sväng när commerse öppnar vid 12 :) Ska köpa lite paket till älsklingen som fyller 21 imorn. Men en sak som är så jäkla skönt är att det här inte är min sista dag på ledigheten utan hela nästa vecka är jag LEDIG, åååå fy fan va gött!
Föresten Sofia har jag fixat ett fritidskort till dig ;) Malin har ett du kan låna! Okej eller?



Lite planer för vecka 18

Måndag
Robert fyller år :)
Plugga
Hem till mammi och pappi och fixa med lite papper

Tisdag
Plugga


Onsdag
Ledig

Torsdag
Göteborg med Sofia och Lina?
Fest hos Jessica

Fredag
Ledig

Lördag
Ledig

Söndag
Ledig

Kommentarer
Postat av: lina strandberg

torsdagen låter ganska bra där tycker jag! :)

2008-04-27 @ 10:15:02
URL: http://liiiinas.blogg.se
Postat av: sofia

Torsdagen låter inte bara ganska bra, utan mycket bra!!!!!!!!! Gött att jag får låna det :) Kramisss

2008-04-27 @ 12:51:39
URL: http://dearsofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0