Sista inlägget för ikväll

Sådär! Har kommit hem från stan, mysig fika med sötis sofia, satt på pims och pratade om lite allt möjligt! Trodde jag hade startat kvällen bra med ett lyckat skämt om yap ;) men den avslutades ungefär precis som vanligt med att jag sluddrar till det så ja iaf sofia fick sig ett gott skratt idag :D ja ni får läsa själva i hennes blogg när hon uppdaterar den dearsofia.blogg.se
Inte så att jag blev ledsen alltså utan jag vet ju att sofia tycker om mig ändå ;) HAHA hoppas jag!

Ne nu ska jag fixa lite här sen blir det sängen för mig, skola imorn 08.30-12.00

puss och godnatt

image421
En gammal bild på mig och sofia får avsluta dagen, passar ju bra efter en fika med henne också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0