Söndag eftermiddag

Har gjort lite nytta, diskat lite och plockat ordning på alla mina tusen papper! Skönt de!
Men nu ligger jag här och gottar mig med vindruvor och vaniljsås ;) mm. Ska snart bege mig mot stan/willys och köpa mig lite mjölk och nåt gott till Robert, jaa faktiskt så snäll är jag!

Har fyllt på min kärlek ipoden med en massa goa låtar nu och..Så ska faktiskt till och med ta cykeln till stan med hörlurarna iproppade i öronen och bara njuta av massa underbar musik <3

Försökte även fixa en låt till fadern men den han vill ha verkar så konstig så den finns ikke ;) HAHA Nån jäkla klagosång..

Fick en väldig bra låt på hjärnan nu.. fin men inte så ny om man säger så

GYLLENETIDER - LOVA ATT DU ALDRIG GLÖMMER BORT MIG

image440 Lilla godingen och :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0