Tråkiga sysslor

Ja som disk och sånt, orkar egentligen inte men måste :/ sen måste jag fortsätta plugga excel idag också..Imorn så ska jag städa, nu när jag har köpt ny mopp och hink och skämt ut mig för kassörskan och några lumpar killar så är det ett måste :D Började med att vara jobbig, ville betala 120 på kortet och 40 spänn löst sen när han skulle lämna kvittot till mig fick jag inte tag på det för en andra/tredje försöket (pinsamt nr 1) Sen när jag var påväg till bandet för att hämta moppen och hinken tappade jag tian jag fått tillbaka i handen så den rullade bort bakom några lumpar killar som stod och plocka i sina varor där så jag fick gå bakom dom och och böja mig ner, sen när jag skulle gå förbi en av dom gick han framför så jag höll på att gå in i han med mopp och allt :P hahah ojdå sa jag och han bara javisst gå förbi du med ett jäkla smajl (pinsamt nr 2)

Ne nu måste jag diska.. :( nån annan som vill ta över? :D *hoppas*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0