Vädret + slutet av helgen

Sjukt skönt ute alltså!
Cyklade upp till stan förut och till willy, köpte lite mjölk och en överaskning till sötnosen sen hem igen. Hur skönt som helst var de att cykla (nu skulle sofia sagt - inte hur skönt som helst) haha Sen när jag kom hem så har jag suttit ute tills nu, underbart det var nästan så de brände lite på armarna när man satt där på balkongen, inte dumt alls! Nu kommer snart robert hem eller iaf om nån timme, ska göra lite pyttipanna till honom :) Sen ska jag duscha och bara slappa framför tv ikväll
Det blir parlamentet kl 20.30 sen efter de var det nån film i fyran som älsklingen ville se, så då får han de för jag fick kolla på en film jag ville se igår, Helens små underverk.

Lite planering för veckan som kommer


Måndag - Ledig hela förmiddagen och börjar skolan vid 14.20 - 16.00

Tisdag - Läkarundersökning i göteborg 10.20

Onsdag - Skola 08.30 - 12.00

Torsdag - Ledig hela dagen

Fredag - Skolan 08.00-11.30

Lördag -

Söndag -

Min vecka..Som ni ser så finns det lite luckor..så mina vänner säg nån dag ni kan så tycker jag att vi ska ses :)


pusssss

image441

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0