än så länge älskar jag den

Min mobil alltså :) Kan sitta och kolla på den i flera minuter utan att göra något (TÖNT) jag vet men gud så fin den är..
Nu har jag och Jenny lika snygga mobiler, fast olika färger :)

Idag har jag jobbat och fick sluta lite tidigare idag, skönt så jag hann handla på ett extremt rörigt willy, dom håller på att bygga om för er som inte vet.. Fick iaf till slut ihop allt jag skulle ha och nu sitter jag här i en renstädad lägenhet och alldeles nyduschad och bara väntar på att min älskling ska komma hem, iof blir väl inte det för en vid 7 men ändå :P Ska fixa en god mat nu, ikväll blir det quinoa och fläskfile med en god sallad och vitlöks sås :) Yummi!

Föresten så kollade jag klart på satc filmen för nån dag sen ååååååhh säger jag bara sååå bra! Men nu när den serien är klar tittad måste jag kolla på nån ny, längtar verkligen tills gossip girl säsong 2 börjar :) För nu är jag van att kolla på typ 4 avsnitt per dag och nu har jag inget att kolla på, det känns väldigt tomt :(

Ne nu ska jag lyssna på musik och kolla bloggar :) PUSSSSS*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0