Äntligen!

Min mobil är här :) Jag och Robert ska alldeles strax åka och hämta den nu på ica nära i skultorp :D jag längtar massor. Bara robert pallrar sig upp från soffan nu..

har precis ätit en god sallad från billingepizzeria. Resten av helgen ska jag jobba nu. Imorn 7-15 och söndag 16-21.15. Känns faktiskt rätt gött! Nästa vecka blir det först studiebidrag den 25 sedan lön den 27 det sitter riktigt fint de måste jag säga.

Ne nu ska jag puffa på robban lite uppdaterar kanske senare hur det känns med min nya vän Z770i :D pusss

Kommentarer
Postat av: jenny

åååh va roligt att du får den;) då kommer du ha en lika nsygg som jag:) vad ska du göra i helgen ? PUSSS

2008-08-22 @ 18:32:20
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0