Det jobbiga med att skriva blogg

Är när man inser att man inte skrivit på väldigt väldigt länge ochg vill skriva allt men det är sååå mycket så man verkligen inte orkar.. I mitt fall så är det så nu.. och jag hinner inte skriva nu för robban ska spela dator.. TÖNT! :P

Men tänkte berätta att jag är jäkligt sugen på ny mobil nu.. och jag funderar starkt på den här:

 

tänkte beställa på nätet isånna fall och då kostar den 2050 men vi får se ska beställa den här veckan troligtvis eller nästa beroende på om jag kan bestämma mig nån gång :P hehe
Jag såg också att det var en sån jenny har fast hon har silver då så jag hoppas det är okej om jag skulle bestämma mig för denna :P hihi

pussss


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg mobil;) klart de är ok:) Puss

2008-08-20 @ 16:52:45
Postat av: jenny

det var från mig:P

2008-08-20 @ 16:53:39
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0