Lite allt möjligt

Orkar inte riktigt skriva om hela greklandsresan just nu känner jag för jag ska snart iväg och jobba men jag kan ju alltid lägga in ett foto eller två så länge och berätta mer snarast möjligast :) För jag vet att det finns vissa som väntar :P hehe.















Igår träffades först jag och jenny lite hemma hos henne sen kom lina direkt från landvetter precis hemkommen från mallis :) Vi hade riktigt kul där faktiskt, pratade massor och drack lite, gjorde även en runda på stan och blev bjudna på skumpa ;P riktigt lyckad kväll tyckter jag iaf, tack tjejer :) Nu hinner jag inte skriva mer just nu ska byta om den i väg och jobba pusssssss

Kommentarer
Postat av: lina strandberg

jättebra kväll tycker jag också. himla kul att ses igen! ses kanske imorn igen ju:) Pusspsuss

2008-08-09 @ 19:45:30
URL: http://liiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0