Min onsdag + lite annat

Riktigt trött i morse men tillslut kunde jag ta mig upp :P Hade bara en lektion i skolan idag till 11.30 sen gick jag på stan en sväng och köpte lördagens outfit :D vad jag tror just nu iaf beror på vad jag hittar att ha under ;D Det blev iaf ett par svarta legging, en hmm vad ska jag säga inte tunika men iaf ett längre linneaktigt med knappar att ha till på åhlens..Sen köpte jag även ett par snö örhängen:) och sen blev det ett silver halsband på indiska. Köpte mig även två baslinnen ett vitt och ett svart.

Fick ju även hem min fina cocoo klocka i brevlådan igår och den är lika fin som väntat :) SKIT NÖJD ÄR JAG! Sen kom även greklandskorten och dom blev också bra så nu ska jag och robert köpa oss ett fotoalbum och sätta in dom i.

Tänkte plugga lite nu till medicinsk grundkurs provet på fredag sen ska jag hämta tvätten sen blir det skara 16-19 ikväll.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0