Några dagars blogg

Idag har jag jobbat 7.30-14.30 bra tid tycker jag :P Sen när jag kom hem kollade jag på några avsnitt av satc..jag älskar de, jag vill aldrig att det ska ta slut :P Sen gjorde jag mig lite mat efter att ha vart och handlat en sväng, idag blev det quinoa..det är sååå gott! Och självklart så blev det ännu mera satc till det ;) Har nu kollat klart till och med säsong 3 så nu längtar jag tills imorn eftermiddag när jag kommer hem för att fortsätta med säsong 4 :P hihi.

Imorn ska jag till skolan en sväng först men bara till 11.30 sen ska jag möta mamma på stan och göra lite ärenden..

Måste ju också skriva i bloggen här hur mycket jag längtar tills första helgen i oktober för då åker jag och mina underbara vänner till storstaden, stockholm och bor på flott hotell och ska även göra stan både dag/kväll ;) Det blir jag, sofia, lina och jenny :) Jag lääääängtar såååå<3

Nu ska jag duscha lite och sen lägga mig i sängen och läsa min bok, p.s jag älskar dig, jätte bra!

oj föresten glömde säga, jag skrev ju ett så argt inlägg här igår, det löste sig sen, min snälla pappa hade ringt till dom och pratat med en annan snäll kille ist som fixade allt hur lätt som helst så nu ska jag INTE betala den här fakturan, tack gode gud.. Ibland är min pappa väldigt bra att ha faktiskt men även väldigt pinsam ibland, men jag antar att det är väl så det ska va :P hehe

godnatt


Jag och robert i grekland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0