SATC

Har kollat klart på hela boxen nu alla säsonger med andra ord. Och jag älskar de..Och sista avsnittet jag håller med jag älskar det. Några glädjetårar tror jag uppenbarade sig på min kind :P Nu ser jag fram emot filmen :) Ska nog kolla på den ikväll om allt går vägen här på min dator..funkar det så lovar jag att jag älskar min dator också :P haha den brukar alltid hacka eller liknande men det verkar gå som på räls här :D jag längtar tills klockan är 19.00 dåå är det filmvisning hos mig ;) SATC!

ne nu måste jag göra iordning mig för snart ska jag till skara :) PUSS*


Kommentarer
Postat av: jenny

älskar det verkligen!!!! vilket avsnitt gillar du meeest? <3

2008-08-22 @ 18:33:29
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0