Dålig uppdatering

Jag vet! Har inte riktigt orkat skriva.. Min jul har varit jätte bra, jobbade julafton men det var lungt.. Juldagen sen var vi ute på bogrens och det var jätte kul! En väldigt lyckad kväll.. Sen annandagen var jag och robert hemma hos farmor och farfar men pappas sida av släkt och åt mat och så..Men i helgen nu har jag hunnit vara lite i skara sen har vi hälsat på Roberts pappa, sovit över där nere i nässjö, kom hem på söndagen sen efter ett stopp på a6 där vi fick i oss lite tacobuffe.. Sen jobbade jag kväll och det var en lugn kväll..

Idag har jag och robert vart ute vid media markt, chilli sen blev det elins esplanad och sist stan.. Där vi även besökte skövde bostäder och tackade ja till en lägenhet på billingesluttningen så nu ska vi flytta 1 mars :) Wiii! ska bli så roligt och lägenheten den var så fin så..

På rundan idag införskaffade jag mig en myspläd med flis och ull typ, strumpbyxor, en mjölkkanna från cult serien.. Sen köpte robert oss guitarhero :) hihi Sen köpte vi också nya gardiner till lägenheten hehe ;) lika bra att börja direkt!

Imorn ska jag träffa mina vänner för att bestämma hur vi ska göra på nyår nu... Det har ju kört ihop sig lite :( tråkigt!
Vi får se vad som händer och vad som sagts!
Aja dags att sova kanske.. Pussshej

Kommentarer
Postat av: jenny

åååh va roligt att ni ska flytta:D o bläää till att jag är sjuk. nu ber jag till gud här hemma att jag vaknar upp imorn utan feber. så hoppas jag kan va med även om de inte ser så ljust ut. Pusss sötiis

2008-12-30 @ 21:17:54
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0