Fest ikväll

Har precis duschat och ska börja göra mig iordning nu tänkte jag :) Först ska jag och Lina hem till jenny för lite förfest.. Sen ska vi till jennys jobbarkompis och fortsätta där :) Det blir nog en rolig kväll!

Idag annars har jag och malin gått på stan och köpt klart julklappar till mamma och pappa, sen köpte jag även till mormor och morfar och farmor och farfar :)
När jag kom hem sen åkte jag och robert till elins esplanad och där köpte jag en julklapp till robert och handlade även lite inför lussebaket imorn (blir en omgång till innan jul) Såå nu sitter jag här och ska fixa mig..


Har inte så mkt mer att säga tror jag.. ha en bra lördagkväll


Kommentarer
Postat av: lina

tack för en väldigt bra kväll. Jag har fortfarande ont i fötterna ;) puss!

2008-12-21 @ 11:45:41
URL: http://liiiinas.blogg.se/
Postat av: jenny

jag ahde jättekul:) party igen på juldagen :D<3

2008-12-22 @ 08:59:52
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0