Fredag idag

Ingen skola mer för en den 8 januari :) Härligt!
Igår var det jobb hela kvällen fram till 21.15 typ.. Sen gick jag upp till Sofia där även lina och jenny var :) trevligt, trevligt :P Dom drack vin, men jag struntade i det igår faktiskt :P men kul hade vi ändå! Mycket prat och skratt!

Idag ska jag till lidköping för test med mina tjejer, eller iaf några av dom.. Håll tummarna nu för att dom fixar det!
Sen blir det nog att gå i lidköping en stund på stan sen ikväll mycket lungt för att ladda upp för på lördag ;) hehe. Ska bli så kul, och fest sugen känner jag att jag är nu också!




Outfiten på lördag tror jag detta blir föresten :)

Aja nu ska jag kolla bloggar och föra över pengar från sparkontot :) pusssss

Kommentarer
Postat av: jenny

snygging:) ska bli såå kul på lördag :) o tack för igår! <3

2008-12-19 @ 10:40:32
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: Erica

Fan linda de blev ju as snyggt ihop:) Värt pengarna:D Snart måndag och då blir de varm choklad och skridskor;)

2008-12-19 @ 12:47:37
Postat av: lina

du är så snygg linda!

2008-12-21 @ 11:46:41
URL: http://liiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0