Fredag och ännu en vecka passerar förbi

Slutade vid 10 tiden idag, så först gick jag på stan lite med madde, erica och helena..Sen gick jag hem och städade och ringde poolen så nu har jag fått två nya tider att jobba runt jul.. hoppas ju på mer längre fram sen men än så länge får jag nöja mig med julaftons dag 7-15 och sen söndag den 28 december 16-21.15 :) Alltid något vettja!

Idag blir det en lung dag/kväll.. Är riktigt sugen på att baka lussebullar.. ska bara orka ta mig upp till stan och handla, måste ju gå eller ta bussen då robert inte är hemma idag utan är nere hos sin pappa och är på sin farfars begravning :(

Så om jag nu ska ha mina ingredienser till lussebak lär jag få pallra mig upp till stan genom buss eller gång :P

Aja imorn är det skara som gäller hela dagen, blir lite juluppvisning och sånt även vanlig träning.. På kvällen sen så blir det utgång med Madde och Erica..
Söndag är det skara igen tror jag eller lugn söndag får se.. Behöver kanske vila och sova ut känner jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0