Helgen som gått

Ullared igår och det är som mamma brukar säga, det kostar pengar att gå ut därifrån ;) HAHA
Men jag köpte mig en hel del fina saker sen handlade jag även ett par skor på en affär utanför och sen fanns det en hårvårdsaffär med kända "frisör"produkter så då köpte jag mig tigi bed head after party..mm luktar hur gott som helst verkligen!

Idag har jag och pappa varit varvet runt på media markt, elgiganten, onoff och siba.. För att kolla på dator.. Och tillslut blev det en HP dator skiiiit snygg ;) + en skrivare med trådlöst alltså utan alla dessa kablar och skit :P Så nu är jag glad.. kan knappt bärga mig tills datorn har laddat klart sig så jag får börja grejja lite med den.. Men det blir först imorn de :)

Har precis ätit lite och ska ner med tvätten i tvättstugan nu.. ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0