ledig dag!

I lördags hade jag skiit roligt ute med mina kära vänner, gratis på bogrens också :) Sen söndags så var jag först i skara en sväng sen var jag och robert barnvakter åt Niina, vi bakade muffins och hon fick bada i badkaret det blev även lite tittande på skönheten och odjuret!
Just de glömde säga det att vi hade rejäl storstädning(julstädning) här i söndags också jag och robert, så nu är det strålande rent här. I måndags blev det först skridskoåkning med madde och erica på billingehus, hade lika kul som alltid med er! sen så blev det jobb för min del mellan 16-21.15.. Sen idag så har jag bakat för fulla muggar, blev hallonmuffins, lussekatter och knäck. Ska även göra nougat/marsipan godis och sen baka bröd om jag hinner :P fullt upp förstår nu.. Och mellan detta så har jag och robert hunnit med en sväng på systemet, varit på grahns och sen köpt pizza sallad :) Nu har jag också lyckats installera min nya skrivare till datorn också så nu funkar det perfekt!

Imorn blir det jobb på julafton och allt, 7.00-15.00 Sen ska pappa komma och hämta mig så ska vi åka upp till mormor :)


Kommentarer
Postat av: jenny

du uppdaterar dåligt snygging;) vad ska du ha på dig på nyår?

2008-12-27 @ 23:17:48
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0