Lyckade tester + lugn kväll

Två av tjejerna klarade båda sina tester och blev minior c vilket är bra :) tyvärr klarade inte ida sitt test :( men håller tummarna tills nästa gång..

var inte hemma i skövde för en vid 19.40 då gick jag in på san marino och köpte mig en kebab tallrik och en cola, gick sedan hem mot östermalm och la mig i soffan och kollade på tv, och här har jag vart sen dess.. Malin kom precis hit, hon ska sova här inatt för imorn ska vi gå på stan. Ta sista ströget och köpa dom sista julklapparna hade jag tänkt.

Snart kommer kanske Robert hem också eller jaa iaf om ett par timmar kanske :P Aja ska fortsätta kolla på scrubs nu..

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0