Nyårsafton

OjOj har verkligen sovit länge idag vaknade vid 11 av att Lina ringde :P hehe men jag hade ändå ställt klockan på 11 så istället för den blev det Lina som fick äran av väcka mig :) hihi. Idag är det nyår och jag och Lina ska först iväg och handla vid halv 2 sen ska jag hem och göra iordning mig sen ska vi hem till Sofia för att laga och äta lite god mat och dricka lite.. Sen har det blivit lite ändringar fram och tillbaka men nu äntligen har vi en fest att gå till och den blir i vastastan.. Så det blir nog roligt där förhoppningsvis :)

Men nu ska jag dammsuga här hemma lite och sen lägga fram och prova lite kläder för ikväll..Köpte ju aldrig den där fina klänningen jag ville ha, försent ute som vanligt så den fanns inte i min storlek :( suck.. Den var ju såå fin! Men men jag har ju massor av kläder hemma också som får duga sen ska jag nog låna ett linne av lina också :)

jaja om man skulle käka lite frulle och dammsuga då :D

ha en bra kväll pusssss




<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0