Snart jul

Ville ju uppdatera helgen men har inte fått några kort än från madde och erica (jag måste skriva så jag får dom snart) hihi.
I måndags var jag i skara sen tisdag igår alltså så träffade jag sofia en sväng först hemma hos henne sen gick vi ner till gengåvan och kikade lite och vandrade sedan ner mot stan och träffade lina och jenny :) Kollade lite på stan först sen blev det fika på pims. Alltid lika mysigt med er <3
Idag har jag varit i skolan till halv 12 sen tog jag och madde sällskap mot willys och handlade lite..Sen gick jag hem och lagade mat, idag blev det fläsk med potatis och löksås, lyckades riktigt bra faktiskt ;) mmm gott blev de!
Ska till skara idag 16.00-19.00
Sen imorn är jag ledig och fredag likaså.. lördag sen blir det en tripp till ullared bara jag och robert..sen söndag är det skara som gäller igen :)

Hepp nu ska jag göra annat, ska ta 14.45 bussen upp mot stan sen och sen ta bussen till skara :)

Pusss/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0