Snön är tillbaka

Eller ja nästan iaf.. Det snöar ute men frågan är om den verkligen kommer att lägga sig. Hoppas det :)
Nu har jag precis ätit, ska nog diska upp lunchdisken och sen blir det att ta på sig och göra iordning sig för att sedan gå upp till stan en sväng..

Ikväll blir det plugg, Har nämligen lite kvar att skriva på litteraturuppgiften sen har vi fått en ny uppgift i omvårdnaden så det blir till att göra det.

Är lite arg på min lärare just nu faktiskt.. blä!
Förra veckan skulle vi få indelning i grupperna vi skulle redovisa kommunikationshjälpmedel i. Jag sa då att jag hellre ville redovisa i grupp 3 som är måndag den 8 december mellan klockan 10-11 så ja visst sa hon och skrev upp mig i den gruppen på pappret. Men när jag kollar på gruppindelningen på fronter så ligger jag ändå att jag ska redovisa idag kl 14.30 fyyyyyy.. Och jag och helena är inte riktigt klara.. Så jag skrev till henne att jag inte kunde men då skrev hon att JAG skulle fråga nån annan om vi kunde byta men hur skulle jag kunna få tag på nån när jag inte har träffat nån i min klass innan redovisningen.. Sen tycker jag det är hennes jobb att fixa det!
Så nu strejkar jag! (LÄKARBESÖK) host.. ;)
Sen är dom bara 5 stycken i grupp 3 också så då gör det ju inget om jag är med där då dom andra grupperna består av 6 stycken personer... SÅDESÅ!

Aja nog klagat! Dags att diska..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0