Den sista februari fredag

Idag  fick jag sluta 13.30 istället för 16 och det var väldigt skönt kan jag säga efter att ha slutat 4 hela veckan annars. Ikväll är jag hemma själv här, robban ska iväg till en kompis..Så jag ska unna mig något gott nu, ska laga god mat, och ha en myskväll för mig själv, ska nog göra lite ansiktsmask och så med :)

Det enda jobbig jag måste göra denna kväll är lite plugg, egentligen behöver jag inte göra det idag men det kan vara skönt! För imorn hinner jag inte för då ska jag till jenny och sen söndag är det tävling i uddevalla och sen nästa vecka hinner jag inte heller..så det får bli idag!

Hepp nu ska jag vandra upp till willys och handla lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0