ha ha grymt smart av mig

Åkte med 19.08 bussen från skultorp förut och när jag kom till resecentrum var klockan närmare halv och jag vet att de går en 300 vid den tiden så jag kan åka med en bit ner mot östermalm så  när jag kommer på den så frågar jag för säkerhetens skull om den stannar vid volvo, ja svarar han vid F-porten då eller? Och jag som inte kan dom där portarna svarar ja eller det tror jag blir bra, du kan ju stanna där :) (F-porten är annars vid stora vägen och ungefär lika långt avstånd därifrån som från stan till robban..)
HAHA dumma mig när vi närmar oss säger han, det var här du menade va? NEEEEJ fan skrek de inom mig :P men lungt och snällt svarar jag på hans fråga, ja precis det var här jag menade :D surt går jag av bussen och börjar vandra den långa biten mot östermalm :P
Det här är ju skandal linda ;)

Hepp nu ska jag umgås med min älskling tills han ska iväg och jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0