Hemma igen efter en tidig morgon i skara

När jag kom hem här förut runt halv 1 tiden så var jag helt hundra på att robert fortfarande skulle ligga kvar i sängen men när jag kommer in genom dörren märker jag att han har ducshat men det mystiska var att det var mörkt på toaletten och överallt annars också och sängen var tom.. Han var ingenstans :S till jag dock förstår att han har gömt sig för mig, bakom dörren till sovrummet hahaha helt naken står han där och trycker! Typiskt robert att bara gömma sig för mig!

Ne nu ska jag äta lite mat som robert håller på att lagar, det är riktigt rekord för han här idag, han har lagat mat 2 dagar i rad nu ;) Ingen avancerat men mat iaf :D riktigt stolt över han hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0