Jag måste ju vara knäpp

Varje gång jag får tummen ur ja ni vet att skriva ett nytt blogg inlägg så tror jag att jag ska bli bättre att uppdatera igen men som ni ser så har det inte hänt särskilt mycket här på ett tag nu :P haha lat = jag!
Men men lite uppdatering nu då.. Har vart på praktik hela denna veckan också precis som förra, shit har redan gjort 2 veckor av 5 det går så himla fort. jag trivs jätte bra och tycker de är jätte kul. Min handledare är väldigt bra också :)
Så det gör nog en hel del också!

Idag har jag, sofia och lina vart på harry's på lite afterwork, mys med mina vänner och tacobuffe! Mumma!
Var hemma runt halv 8 och har nu gjort robban sällskap här hemma, han kände sig nog lite ensam tror jag ;)

Imorn ska jag till tibro och agera tränare till klockan 2-3 ungefär sedan är vi bortbjudna till roberts mamma och ove på lite mat och melodifestivaltittande. Min mamma och pappa ska också med så det blir nog trevligt.

På söndagen sedan så ska jag till skara på morgonen sen blir de praktik på eftermiddagen.

Hepp nu ska jag grejja med lite saker för imorn! Ha de bra alla puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0