Jag suger på uppdatering

Dumma mig :P
Jaja idag började jag skolan 08.00 - 09.40 med vård och omsorg sen hade vi yrkessvenska 10.00-11.30 och nu är jag hemma på lite rast börjar inte för en klockan 2 igen och då ska vi mötas vid räddningstjänsten. Efter det ska jag träffa Sofia på stan och sen även Lina när hon slutar jobbet :)

Måste även passa på att skryta lite om det går bra? :P hehe
Pratade med min svenska lärare igår angående lite validering i svenskan eftersom jag redan läst svenska A,B och till och med C Så jag skulle slippa vara med på en hel del lektioner eftersom jag redan traglat igenom allt som heter referat och så vidare.. Sen kommer den där grejjen jag ville skryta om och de va de att hon berättade och läs och skrivtestet som vi hade gjort första veckan i skolan och de visade sig att jag var bäst i klassen :D:D kan ni tänka er bäst i klassen som är så blandad för övrigt allt i från min ålder till 50 åringar liksom ;) Men iaf JAG VAR LIKSOM BÄST! Hon brukade ställa upp i färgkartor och sånt för att se vad man behövde träna på men det behövde hon inte med mig eftersom att jag i princip hade haft rätt på allt :D Yeeeeeeh Iam best! Jag visste ju typ att de hade gått bra att jag inte var kass på svenskan men jag hade absolut ingen aning att jag skulle vara BÄST ;)

Förlåt men jag var bara tvungen att skryta lite!

Nu ska jag lyssna på lite nyladdad music..

image335

Oj föresten glömde nämna att det faktiskt var riktigt roligt i lördags här hemma hos oss :) Tack för en himla go kväll alla som var här. Sofia, Lina, Jenny, Bettan, Robin också jag och Robert då :D he he

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0