KÄRRING!

Jag har tyckte de vart lite konstigt nu när jag kollat på min historik från mitt konto har nämligen inte fått mitt studiebidrag :S Det ska ju komma den sista varje månad så idag frågade jag en i min klass som också är under 20 som får studiebidrag och hon hade fått :S Så jag gick raka vägen till studievägledaren och där får jag reda på att hon anmält mig att jag studerar på deltid :S FY FAN! inte konstigt att jag inte fått nått jävla bidrag..Man måste studera på heltid för att få de, och det gör jag ju det var ju henne jag pratade med om kurser och så..Idiot! Så nu ändra dom de så pengar ska jag fan få här!

Aja nog om de,blir bara irriterad!
Nu ska jag ladda lite ny musik till ipoden sen ska jag bara ta det lungt till lina och jenny kommer hit så vi kan göra iordning oss för kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0